V případě, že potřebujete provést seřízení oken a dveří v záruční lhůtě, použijte prosím níže umístěný seřizovací protokol.
Tento po vyplnění zašlete na email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Následně Vás bude kontaktovat náš technik a dohodne se s vámi na termínu návštěvy.

 

adobeSEŘIZOVACÍ PROTOKOLwordSEŘIZOVACÍ PROTOKOL

 

V případě, že chcete uplatnit reklamaci v záruční lhůtě, použijte prosím níže umístěný reklamační protokol.
Tento po vyplnění zašlete na e-mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Budeme vás následně kontaktovat s řešením, popřípadě s doplněním a upřesněním požadavků.

 

adobeREKLAMAČNÍ PROTOKOLwordREKLAMAČNÍ PROTOKOL

 

Uplatnění a posouzení reklamací se v naší firmě řídí podle REKLAMAČNÍHO ŘÁDU. Tento je umístěn níže v elektronické podobě, v tištěné podobě je k nahlédnutí na všech pobočkách firmy ARTOKNA s.r.o.

 

adobeREKLAMAČNÍ ŘÁD (platný od 01.01.2014)

 

U dřevěných oken, dveří a eurooken se liší metody posuzování povrchových vad. Tyto metody upravuje Směrnice pro vizuální posuzování povrchu dřevěných oken a vnějších dveří. Jedná se o němckou směrnici platnou na území celé EU. Dřevo je na rozdíl od plastu, nebo hliníku naprosto specifické, proto se liší způsob kontroly a posuzování. Všeobecně platí, že vady porchu, které jsou u plastových nebo hliníkových profilů nepřípustné, u dřeva mohou být v normě.

 

adobe SMĚRNICE PRO POSUZOVÁNÍ POVRCHU EUROOKEN

 

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je:

  • Česká obchodní inspekce
  • Štěpánská 567/15
  • 120 00 Praha 2
  • http://www.coi.cz
  • IČO: 00020869, DIČ: CZ00020869