Reklamace a seřízení

 

zpět do sekce : PRO ZÁKAZNÍKY

 

 

V případě, že potřebujete provést seřízení oken a dveří v záruční lhůtě, použijte prosím níže umístěný seřizovací protokol. Tento po vyplnění zašlete na email: Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript . Následně Vás bude kontaktovat náš technik a dohodne se s vámi na termínu návštěvy.

 

                                                                               adobe      SEŘIZOVACÍ PROTOKOL       word      SEŘIZOVACÍ PROTOKOL

                                                                                                                     

V případě, že chcete uplatnit reklamaci v záruční lhůtě, použijte prosím níže umístěný reklamační protokol. Tento po vyplnění zašlete na e-mail Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript . Budeme vás něsledně kontaktovat s řešením, popřípadě s doplněním a upřesněním požadavků.

  

                                                                                 adobe    REKLAMAČNÍ PROTOKOL      word     REKLAMAČNÍ PROTOKOL


Uplatňení a posouzení reklamací se v naší firmě řídí podle REKLAMAČNÍHO ŘÁDU. Tento je umístěn níže v elektronické podobě, v tištěné podobě je k nahlédnutí na všech pobočkách firmy ARTOKNA s.r.o.


 

                                                                                                               adobe    REKLAMAČNÍ ŘÁD (platný od 1.1.2014)